naar top
Menu
Logo Print
Vakblad

VAKBLADEN

Een uitstekend medium om producten en diensten te profileren op hoogconcurrentiële markten

Vakbladen blijven het belangrijkste medium voor het overbrengen van uw boodschap.
Ze kenmerken zich door de duidelijke segmentatie alsook de gespecialiseerde en kwalitatieve inhoud afgestemd op deze doelgroep. Bovendien versterkt het effect van uw boodschap door de identieke weergave in zowel het gedrukte als digitale versie van het vakblad. Uw boodschap is beschikbaar in print, online en mobile.

1. ENCART
Folder die los, geniet of gekleefd meegestuurd wordt met het vakblad.

2. COVER
Publiciteit op de omslag voor- of achteraan het vakblad.

3. SAMPLING
Proefmonster of gadget dat los of gekleefd meegestuurd wordt met het vakblad.

4. ANTWOORDKAART
Geadresseerde antwoordkaart, geniet of gekleefd in het vakblad.

5. ADVERTENTIE
Publicitaire ruimte in verschillende formaten van 1/8 pagina tot 2 pagina's spread.

6. BUSINESS LINK ADRES
Uw adresgegevens in alle uitgaven (op jaarbasis) op de pagina 'Business links'.

7. BUSINESS LINK LOGO
Uw logo in alle uitgaven (op jaarbasis) op de pagina 'Business links'.

De oplage wordt gecontroleerd door:
CIM
HOI
Het CIM, Centrum voor informatie over de media. (België)
en het HOI, instituut voor Media Auditing. (Nederland)