naar top
Menu
Logo Print
Vakblad

MAGAZINES

320.000 lezers - 220.000 abonnees

Printed Magazines blijven, tot nader order, het belangrijkste vakmedium voor het overbrengen van uw boodschap bij een sterk afgelijnde doelgroep. Naast de duidelijke segmentatie, kenmerken ze zich ook door de gespecialiseerde en kwalitatieve inhoud, afgestemd op deze doelgroep.
Uw publicitaire boodschap wordt versterkt door deze valoriserende context.

1. COVER
Publiciteit op de omslag voor- of achteraan het vakblad.

2. ADVERTENTIE
Publicitaire ruimtes in verschillende formaten van 1/8 pagina tot 2 pagina's spread.

3. ENCART
Folder die los, geniet of gekleefd meegestuurd worden met het vakblad.

4. UITSCHEURKAARTEN
Geadresseerde antwoordkaarten, geniet of gekleefd in het vakblad.

5. SAMPLING
Proefmonster of gadget dat los of gekleefd meegestuurd wordt met het vakblad.

6. PRODUCT INFO
Bericht met productomschrijving en -foto ter aankondiging van een nieuw product.

7. VIDEO QR CODE
Videobericht verrijkt met een QR-code die rechtstreeks naar de online video leidt.

8. BRANDED CONTENT
Publicitaire boodschap opgemaakt in de vorm van een redactionele reportage.

9. BRANDED IMAGE
Foto met verwijzing naar een merk die binnen neutrale, redactionele content gepubliceerd wordt.

KWALITEITSLABELS

CIM
B2B
HOI

Onze vakbladen zijn aangesloten bij:
- het CIM, Centrum voor Informatie over de Media
- de B2B Press, Federatie van Belgische vakbladuitgevers
- en het HOI, Instituut voor Media Auditing

Deze vakverenigingen kijken erop toe dat alle uitgaven steeds voldoen aan alle kwaliteitsvereisten om als volwaardig vakblad naar buiten te treden.