- 29 juli 2025
Lynk & Co viert vernieuwde 01 met ‘Wonder. Full'
Lynk & Co lanceert de Europese campagne ‘Wonder. Full.’ ter ere van de vernieuwde Lynk & Co 01. De auto is opnieuw ontworpen op basis van community-feedback en zit vol nieuwe features. De campagne start eind juli 2025 in heel Europa en loopt twee jaar.
Centraal staat de hero-film ‘Let’s Get on 01’, waarin een gezin een gewone rit omtovert tot een spontaan stadsfeest, met de nieuwe 01 als ideale co-piloot. De auto barst van het leven, met o.a. een panoramisch zonnedak, 360° camera’s, sfeerverlichting en een selfie-cam, en heeft een toegankelijke prijs. De film is geregisseerd door Sam de Jong en geproduceerd door We Are Pi.
Met de slogan “Wonder. Full.” doorbreekt Lynk & Co de clichés van lege wegen en benadrukt het merk zijn eigenzinnige, speelse karakter. Veel nieuwe features zijn direct ontwikkeld op basis van gebruikersfeedback. De 01 blijft een strategische prioriteit, naast de recente introductie van twee extra modellen in Europa.
“De nieuwe 01 zit vol features en plezier,” aldus Mathieu Spencer, CMO van Lynk & Co. “Deze campagne vangt dat gevoel met humor en menselijkheid.” . Patrick Garvey, Managing Director van We Are Pi, vult aan: “We laten de oude clichés achter ons en tonen het uitgesproken karakter van Lynk & Co.”
Lancering: eind juli 2025 | Markten: BE, DE, FR, IT, NL, ES, SE | Media: digitale film (60s + 15s), 7 beelden, OOH | Creatie: We Are Pi | Media: Dentsu | Fotografie: Nick van Tiem | Regie: Sam de Jong | Video: https://youtu.be/VrLOTtCSTfc