- 08 december 2020
- | Bron: Chocolaterie
Maak het verschil met het MOOD CHOCOLATE concept van Callebaut
Kleur bekennen. Daar draait het om bij de Mood Chocolates. Het is een nieuw concept van Callebaut, dat aansluit op de behoeften van de nieuwe generatie consumenten en dat is gebaseerd op de trend Mood Food. Daarnaast verandert het snackgedrag van de consument door de jaren. Opmerkelijk is dat de grens tussen snacks en maaltijden vervaagt. Meer dan de helft van de consumenten vervangt nu makkelijker een maaltijd door een snack. De verklaring hiervoor is dat vooral jongere generaties zoals Millennials en Generatie Z vaak onderweg zijn en kiezen voor snelheid en gemak.
Het concept
Met de bovenstaande twee trends als uitgangspunt creëerden de chefs van Callebaut het Mood Chocolates concept. Deze bite-size chocolaatjes hebben elk een eigen kleur en vulling op basis van specifieke ingrediënten om het humeur van jouw klanten te boosten.
Traceerbare chocolade
Nu al onze chocolades duurzaam én traceerbaar!
Voor ambachtelijke bakkers, chocolatiers en patissiers is duurzaamheid en transparantie belangrijker dan ooit. Om jou te helpen deze transparantie ook te bieden aan (de nieuwe generatie) consumenten is onze chocolade vanaf nu traceerbaar tot de bron! Je kunt niet alleen de herkomst van de bonen zien, maar ook de route die ze afleggen en informatie over hoe wij bijdragen aan het welzijn van de cacaoboeren. Zo gaan duurzaamheid en transparantie volledig hand in hand. Lees meer over onze traceerbare chocolade en traceer jouw chocolade tot de bron.
Mona Lisa advents Kalender
Doe mee aan de wedstrijd en grijp je kans om de Mona Lisa-prijs van de dag te winnen! Maak iedere dag het vakje van de dag open en maak dagelijks kans op mooie prijzen. En het leuke is; je kunt 24 dagen lang winnen! Doe met ons mee voor 24 dagen lang chocolade plezier!