- 10 november 2021
- Door PUBLIREPORTAGE
- | Bron: Rendevenement
De juiste match bij elk event

“De laatste 2 maanden is alles ontploft”, aldus Peter Desart van hospitalitybureau The Frontline Company. “We hebben ontzettend veel nieuwe klanten binnengehaald omdat ze bij hun reguliere leveranciers niet terecht konden. Zelfs concullega’s vragen of we hier en daar kunnen helpen. En dat doen we ook met plezier.”
Positieve vibe
“Tijdens de crisis is er veel kwalitatief personeel verdwenen uit onze sector. Omdat er veel onduidelijkheid was over wat wel en niet mocht, werden heel veel events pas last-minute geboekt. We spreken echt over aanvragen voor morgen, overmorgen, komend weekend ... Dit was vroeger ook al zo, maar de laatste maanden was het werkelijk enorm.”
“Er is opnieuw een positieve vibe, gelukkig maar.” En dat vertaalt zich ook in een nieuwe aangroei van het eigen personeelsbestand. “Wij zijn nu een nieuw team aan het opbouwen. Binnenkort hebben we weer 3 vaste medewerkers in dienst.”
“We merken ook dat ons nieuwe planningsysteem zijn vruchten afwerpt. We kunnen sneller en efficiënter werken, onze medewerkers hebben een app waarin ze alle opdrachten en briefings terugvinden.”
 
Briefing
Peter benadrukt dat er, ondanks de late bestellingen, toch tijd moet worden vrijgemaakt voor een goede briefing. “Wat wordt er precies van onze mensen verwacht? Wij zijn samen met de klant, de hostessen en de hosts, een team. Betrek ons dan ook bij het event zodat we ons personeel on the field juist kunnen coachen. Welk type event vindt er plaats? Wie is de doelgroep? Wat is de stijl van het huis zelf, van de eindklant, de locatie? Het soort event en het doel ervan bepalen wie wordt ingezet. Dat is ook net waar wij het verschil proberen te maken: de juiste match bij elk event.”
GROENSTRAAT 52
2610 WILRIJK (ANTWERPEN)
+32478725686
welcome@thefrontlinecompany.be
www.thefrontlinecompany.be
