- 20 maart 2019
- | Bron: Script
Fellowes sleept twee prijzen in de wacht
“We zijn verheugd dat we erkend zijn door de European Office Products Industry"

Fellowes Brands won twee awards op het European Office Products Awards Event, in Amsterdam. Het won een prijs met de campagne Belangrijke stappen voor de AVG en het initiatief van het jaar met het Fellowes Brands GIVE-programma. De campagne Belangrijke stappen voor de AVG was een cross-categorie campagne, ontworpen om Office Product Resellers en consumenten te informeren over de nieuwe Europese AVG wetgeving. Met het gebruik van een mix van e-mailmarketing, trainingsmateriaal, sales guides, white papers, checklists, product promoties en online advertenties. Naast de Marketing Campagne van het jaar award, heeft Fellowes ook de Initiatief van het jaar campagne gewonnen voor het Fellowes Brands GIVE-programma, gericht op het bouwen van lokale en wereldwijde partnerships om mensen in nood te helpen. Het GIVE-programma steunt initiatieven in de volgende vier gebieden: maatschappelijke dienstverlening, hulp en ontwikkeling, onderwijs en medisch onderzoek. Fellowes EMEA president, Michel van Beek reageerde: “We zijn verheugd dat we erkend zijn door de European Office Products Industry voor onze marketingactiviteiten en ons continue liefdadigheidswerk door onze medewerkers. Ik wil graag oprecht onze reseller partners bedanken om met ons samen te bouwen aan de AVG en ons te helpen een zeer sterke campagne op te zetten gericht op de consument met indrukwekkende resultaten.”