Pop-up vitrine moet zichtbaarheid boosten

FACQ promoot nieuwe showroom in Kuurne én lokaal designtalent

Om zijn gloednieuwe showroom in Kuurne aan het grote publiek voor te stellen, lanceerde FACQ een origineel initiatief in samenwerking met de stad Kortrijk en een lokale designer: een pop-up store die badkamerdesign in de kijker zet. Het Atelier Ikke van lokale designer Brent Neve ontwierp voor het familiebedrijf een aantrekkelijke vitrine in de Kiosk op de Graanmarkt. Het doel: de nieuwe showroom van FACQ in Kuurne op een speelse manier bekendheid geven.

Op de kiosk werd een groen dak geïnstalleerd om de visuele elementen die de gebouwen van FACQ kenmerken na te bootsen. De designer is uitgegaan van de elementen die in de showroom aanwezig zijn om deze originele pop-up store te bedenken. “Ik heb het zeer brede assortiment van FACQ tot een paar vrij zuivere elementen zoals wastafels en kranen teruggebracht”, legt Brent Neve van het Atelier Ikke uit. “Het water dat continu stroomt, zal een beweging creëren die de aandacht van de voorbijgangers zal trekken. Deze vitrine is bedoeld om zin te geven om de showroom van FACQ te bezoeken waar iedereen zijn badkamer in functie van zijn wensen en budget kan uitdenken”, voegt de designer toe.

De pop-up store in de kleuren van FACQ is sinds 21 maart en tot en met 19 april te bezichtigen. Bovendien geniet dit publiek tot eind april ook nog 10 % korting op alle aankopen bij FACQ.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.