- 07 mei 2020
- | Bron: Carfix
Snap-on Tools Benelux en EuroTech Center breiden online dienstverlening uit
Optimale ondersteuning
Voertuigen moeten onderhouden, gekeurd en gerepareerd worden. Bedrijven die ervoor zorgen dat voertuigen in perfecte staat zijn, hebben optimale ondersteuning nodig om dit te realiseren. Dankzij moderne technologie, digitaliseren Snap-on Tools, Snap-on franchisenemers en Snap-on helpdesk EuroTech Center in hoog tempo. Hierdoor is Snap-on Tools nog beter in staat om monteurs nog adequater en beter van dienst te zijn. Om monteurs online te trainen, assisteren en adviseren heeft Snap-on helpdesk EuroTech Center speciale ruimtes ingericht als studio waar real-time diagnose, ADAS en TPMS trainingen, infosessies en workshops gestreamd worden. Bijkomend voordeel van digitalisering is dat monteurs tijdens of na werktijd niet meer naar een fysieke locatie af hoeven te reizen. De digitale diensten kosten het autobedrijf minder tijd en geld terwijl de kwaliteit van dezelfde hoogwaardige kwaliteit zijn als de fysieke diensten. Snap-on Tools heeft zo recent zijn nieuwste intelligente diagnoseapparaat TRITON-D8 geïntroduceerd. Om monteurs zo snel mogelijk met de tester te kunnen laten werken, is er een interactieve online intelligente diagnose workshop ontworpen. Door aan de workshop deel te nemen, weten monteurs direct na de workshop wat de TRITON-D8 is, wat de tester kan en hoe hij precies werkt.