- 16 januari 2019
- | Bron: Carfix
Honderden geïnteresseerden bezoeken Wensink & Snap-on Experience
Autotechniek beleven

Honderden geïnteresseerden bezochten onlangs de Wensink & Snap-on Experience bij Wensink Zwolle. Het evenement dat geheel in het teken stond van het beleven van autotechniek is volgens de organisatoren dan ook een groot succes geworden. Wensink automotive heeft ongeveer 1.300 medewerkers, meer dan 45 vestigingen in Noord- en Oost-Nederland en verschillende merken personen- en bedrijfsauto’s én trucks en trailers. Daarmee behoort het tot de top 10 dealerholdings van Nederland. In nagenoeg alle werkplaatsen van de dealerorganisatie wordt gewerkt met Snap-on Tools. Speciaal voor de Experience zijn de werkplaatsen en een groot gedeelte van de showroom van de vestiging in Zwolle getransformeerd tot een authentieke belevingswereld vol gereedschappen van Snap-on Tools. Het evenement stond in het teken van nieuwe innovatieve producten en bood de mogelijkheid om bij te leren van de Snap-on Tools productspecialisten. Verder waren er demonstraties die het duidelijk maakten waarom Snap-on Tools geen geld kost, maar juist geld oplevert. Volgens verschillende bezoekers was de Experience een geweldige ervaring. Voor Eric Wilbers, technisch directeur bij Wensink en voor Marc Kwekkeboom, directeur van Snap-on Tools een goede reden om tevreden terug te kijken op een geslaagd evenement.