- 02 augustus 2022
- | Bron: Rendevenement
Hospitality op hoog niveau
 Na twee jaar ‘afwezigheid’ door de coronapandemie zijn we er opnieuw helemaal klaar voor om te knallen.
Na twee jaar ‘afwezigheid’ door de coronapandemie zijn we er opnieuw helemaal klaar voor om te knallen.
We hebben uiteraard niet stilgezeten en van de nood een deugd gemaakt: gedurende de ganse coronaperiode hebben we een nieuwe planning software geïntroduceerd en op punt gesteld. Die nieuwe unieke software stelt ons in staat om de planning sneller en accurater op te maken zodat we onze klanten nog beter kunnen helpen. Daarnaast beschikken onze field medewerkers over een gepersonaliseerde app waarmee ze op elk moment nieuwe opbrachten kunnen bekijken, zich kandidaat kunnen stellen en alle info altijd bij de hand hebben. Ze zijn dus nog beter voorbereid dan ooit tevoren!
 Daarnaast hebben we ons nieuwe team samengesteld: Fanny, Margot en Delphine zijn onze People-planners en teamleaders die van elk event een succes willen maken.
Daarnaast hebben we ons nieuwe team samengesteld: Fanny, Margot en Delphine zijn onze People-planners en teamleaders die van elk event een succes willen maken.
Zo kunnen we zeer kort op de bal spelen en wordt coaching in the field meer dan ooit ons belangrijkste aandachtspunt. Door de 2 jaar-durende pandemie is een groot deel van de anciens uit de sector vertrokken en hebben nieuwe hostesses en hosts weinig ervaring kunnen opdoen. Coaching en begeleiding zijn dus nog meer nodig dan ooit tevoren.
Bij The Frontline Company zijn daden zo veel belangrijker dan woorden. We doen wat we beloven en leggen de lat hoog. Juist omdat we weten hoe belangrijk medewerkers, onze Frontliners, voor uw evenement zijn.
In goede handen

 Onze hospitality medewerkers zorgen ervoor dat uw gasten tijdens de ontvangst meteen een goed gevoel krijgen. Een vlekkeloze start zet onmiddellijk de juiste toon van uw event.
Onze hospitality medewerkers zorgen ervoor dat uw gasten tijdens de ontvangst meteen een goed gevoel krijgen. Een vlekkeloze start zet onmiddellijk de juiste toon van uw event.
Binnen The Frontline Company bieden wij allerlei hospitality oplossingen op maat, afhankelijk van uw budget, uw noden en het soort event. Samen met u denken we proactief mee naar de beste oplossing zodat onze Frontliners een meerwaarde kunnen betekenen over de ganse lijn.
Of u nu een Frontliner inschakelt voor het onthaal, als begeleiding voor uw gasten, als extra verkoopondersteuning, als informant, als promo of als parkinghost: u zal het verschil merken. Details maken het totaalpakketje af en voor dat extraatje bent u bij ons in goede handen.
Maak kennis met ons team
Offertes opmaken, de juiste kleding uitkiezen, samen met de klant het event van A tot Z doorlopen, maar vooral: het perfecte team samenstellen. Fanny, Margot en Delphine doen dit elke dag met de nodige zorg. Ook het contact met de klant na het event onderhouden om de juiste feedback te krijgen, is een belangrijke taak van onze People-planners.
Fanny
 29 jaar
29 jaar
Woont in Mechelen
Hobby’s: motorrijden, snowboarden, reizen
Grote droom: ooit een eigen B&B openen in de bergen
Margot
 24 jaar
24 jaar
Woont in Antwerpen
Hobby’s: reizen, muziek, vrienden
Grote droom: nog alle kanten van de wereld ontdekken
Delphine
 37 jaar
37 jaar
Woont in Puurs
Hobby’s: wandelen, uitstapjes met het gezin, reizen
Grote droom: elke dag opnieuw het pure geluk mogen ervaren
Contacteer ons vrijblijvend voor meer info op: planning@thefrontlinecompany.be of bezoek onze website: www.thefrontlinecompany.be
